Snurr snurr

Hanna: Haha, eller hur! Kom på den sista, att vi inte hade plockat bort tallrikarna från middagen när vi skulle äta frukost idag, ajajaj!
Hmm, somnade kanske efter 23? Efter att ha ställt bak klockan då, men före 1 om man inte hade ställt om. Snurrigt.
Haha ja, som sagt så förstår jag varför du byter/bytte så ofta!
Skor stör mig inte, jag har oftast samma året om :p Jacka där emot hatar jag, suck.

Emma: Ja, en del hehe. Han är 6 år.




Iih så roligt det var att komma in hit med massa, massa kommentarer från Hanna (och självklart från dig också, Emma)! Mer sånt, och från alla!
Sitter och funderar på (smyger upp musiken när jag kommer på att jag glömt den. Höjer lite, sen massa!) vad för grymt jag ska skapa nu i PS. Sen kom jag på att jag håller på med ny design i testbloggen så jag har ju att göra. Men jag vill måla, måla, måla. Hellre bättre än vad jag kan också, tack.
Jag skulle vilja vara en riktigt tjej-tjej, så mycket lättare allt varit då.

Jaha, men badet gick bra. För det mesta. Dom stora barnen är så duktiga och det är så roligt eftersom vi pressar dom så. Så tråkigt bara för vi har ett barn där som hela tiden "går iväg" och ska göra som den själv vill. Förstör ju för alla när jag/vi måste tjata på ett barn. Dels får man förklara flera gånger och dels blir ju min kö stående om jag jagar nån annan. Och helst om denne simmar i motström och krockar med alla, suck.
Och små barnen, ja vad ska man säga? Tjejerna är hur goa som helst (killarna också, men tjejer är ju tjejer). Inte undra på att jag alltid velat ha en lillasyster, hehe.

Ne, nu fastnade jag i musiken. Fick för mig att ladda ner lite 90-tals musik så så blev det. Men lite nutid också. Lambretta också, måste. Haha och Toybox, minns hur jag önskade mig deras skiva. Tänk om man hade då vad man har nu.
I alla fall så ska jag väl fortsätta med designen så det kanske blir dugligt till idag, med lite tur.
Kul om det kunde vara klart tills vi åker.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Du ska då inte vara en tjej-tjej, för du ska vara den Jenni som jag vet! :)) Nej men jag förstår vad du menar..



Impad av att du är duktig på PS! Då får du snart hjälpa MIG med bloggen ;)

2008-10-26 @ 22:26:42
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0