Kallllt!!

Hanna: Hehe ne men nu vet du. Japp det får du verkligen göra, grymt bra är hon!


Det är k-k-k-kalllllt....!!! Jag blir galen! Ska man verkligen behöva sitta (påklädd, jag har kläder på mig) och frysa som... jag vet inte vad. Tassarna är iskalla, alla fyra, och jag sitter med en "tjocke tröja" men fryser ändå.
Om det är så här kallt inne vette katten om jag vill gå ut i kylan!
Men jag måste. Börjar bli hungrig nu och utan att gå ut blir det ingen paj och middag.
Så here we go. Fick väckt Oscar och vipps så är vi nästan på väg, heja heja!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Det låter ju inte alls kul att frysa så mycket. Jag är så glad att vi fått igång värmen här. Ni får ringa värden och gnälla lite ;)

2008-10-02 @ 19:27:39
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0