Slut

Ann-Sophie: Ja visst hade det vart kul! Alla goa brudar och sitta och pyssla och tjöta.
Haha jaa vad ska jag säga? Man tager vad man haver?


Nu är veckans Desperate Housewives över, suck. Jag tycker det borde gå oftare, typ tre om dagen.
Funderar på att tanka gamla säsongerna, såg på tv:n som var jätte gamla så jag blev så sugen på att se från början igen. Så mycket man glömt, så mycket som var bra.
Så nu får jag nöja mig med Betty. Och eftersom Oscar inte är hemma blir det inte 4400 heller.

Nu ska det där emot bli frukost, köpte nån ny juice igår med massa saker i, lät spännande så jag är nyfiken.
Och majsbröd till det.
Fast kräm innan. Eller vad det heter, smöra in jox i alla fall.
Jaja, nog tjötat. Tyst på Betty och mat i magen!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Massa saker i juicen? :P

2008-10-20 @ 15:07:36
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0