Ugly Betty

Det blev så enkelt att jag tittar om alla avsnitt av Ugly Betty. Jag vet att jag har sett ganska långt, men jag kände inte igen mig när jag försökte titta igenom, så vem skadar det om jag tittar på det igen? Så nu har jag nåt att titta på när Desperate Housewives när jag sett det avsnittet på måndag, och efter tisdagens One Tree Hill.
Japp, gött mos.

Och så har vi kikat på Stjärnor på is. Var rätt kul, verkar bättre än Let's Dance faktiskt. Kommer jag ihåg ses det nog fler gånger. Är inte så förtjust i dans eller konståkning, men detta var kul.
Förutom sängdningstiderna, man blir ju tokig på TV4!
Och åt tacogratäng (visst har det varit mycket taco i veckan?) innan. Så smarrigt. Man smulade natchochips i botten på en form, stekte fläskfilé med tacokrydda och la det på chipsen. Sen tomat på det. Och sen blandade man mjukost och tacosås som man klickade över det hela. Och så lite ost uppe på. 10-15 minuter i ugnen och smarr!
Självklart med grönsaker/sallad till då. Jag tycker det är godare, när det är tacopaj eller gratäng, att lite större bitar av salladen och inte så mycket. Jag har bara haft vanlig sallad, gurka och röd och gul paprika. Gott gott!

Nu ska jag gör mig i ordning och se färdigt resultatet i sängen för att sen släcka den små blå. Är på tiden. Jag sov till efter 11 i morse, känns jätte knasigt.
Men det är väl det, när man går upp typ 8 varje dag och jobbar till 19 (även om man inte börjar förän 12-14 så är man ju trött vid den tiden på kvällen) så blir man trött även om det inte känns så mycket.
Då är det skönt att sova ut på helgerna.

Jahaja, det var denna dagen då. Bad imorgon också, kul. Ska nog uppdatera lite under mina Betty avsnitt.
Ses då, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag tyckte ju inte om Let's dance så jag tyckte inte om Stjärnor på is heller - vi såg på det för att Ulle & Matti ville se det, hah. Så jag gav det iaf en chans.



Vi har ätit grekisk pyttipanna här idag - hur gott som helst! Blev verkligen perfekt idag...

2008-10-04 @ 22:15:41
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Anna

Kikade också på Stjärnor på is, man fastnar. Eg tyckte jag itne att det var så speciellt bra. Det känns som att det e brist på fantasi. De flesta programmen ska man ringa in o rösta på ngn och så e d bara kändisar. (som oftast behöver ett uppsving i karriären). :) Kram

2008-10-05 @ 19:52:19
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0