Trött babbel

MrLindeberg: Jo, det gör du <3

Hanna: Men nu har du fått en bild på mig och en massa bilder på Oscar idag, är inte det bättre än inget? Ska försöka få en bild när han inte är mitt inne i en strid, hihi.
Aww, tack DU är söt!
Den var mest röd tror jag, lite mull-röd eller sådär. Jag får la fota, haha! Smakade ganska syrligt i små slurpar men rätt gott i stora klunkar.


Jag är uppe och på klädd, tjiho! Ska följa med Oscar ner och vänta på sin skjuts för att strosa vidare till Icat sen och handla lite. Mat till trollen framför allt. Och mat till mamman kunde vara bra också, så hon får frukost.
Sen väntar ytterligare en dag hemma (antar jag) med mer funderingar på håret. Klippa, inte klippa?
Nehepp, får ta och göra mig i ordning så jag inte försenar honom, det vore ju dumt.
Och sen när jag kommer hem, har jag sparat ett inlägg från Hanna! Tjiho som gjorde morgonen när dumma One Tree Hill inte kommit upp än, dumma! Men så räddade Hanna det då med ett inlägg (och massa kommentarer), grejt!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Du är så go ^^ Otroligt god! Mumma :P



Haha!

2008-10-21 @ 10:01:11
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0