Så var det över

Hanna: Jag ska bara orka lägga in bilderna på datorn, men jag lovar att det kommer bilder idag!
Eller hur, nåt annat än myskläder går inte hemma, hehe.


Gosh vad jag är trött. Dom sista gick vid 2 igår, jag somnade inte före 3.
Ställde klockan på 10 (vill ju inte sova bort hela dagen eller förstöra så jag inte kan sova ikväll) men vaknade 9.30. Käckt tänkte jag och stängde av klockan. Sen vaknade jag till strax innan 10, haha. Och tredje, och sista gången, lite innan 11. Men trött kommer nog vara temat för idag.

Blir nog faktiskt att krypa ner i sängen igen. FInns inget jag orkar eller känner för här ändå.
Vi skyller på hösten.
Men bilder kommer sen, annars ska jag... hugga av mig ett hårstrå? Nej, men jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Haha du är för rolig du ;D Här är det med en dag i trötthetens tecken. Gaaah!

2008-10-11 @ 13:37:56
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

Inga bilder än :C Besviken här....

2008-10-11 @ 21:16:36
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0