Så var det morgon

Hej och hå vad duktiga jag känner oss!
Nu har jag lite black out från gårdagen, men jag gick upp vid 10. Jo, Oscar var redan uppe då. Men 10 är en helt okej tid att vakna en måndag.
Idag började jag vakna till, ingen aning om vad klockan var. Oscar var vaken, puss. Sen studsa han upp och sa att klockan var 9. Okej, vi går upp.

Ska se om jag kan fjäska mig till ett avsnitt 4400 till frukosten, höhö. Om han inte är för inne i sitt spel.
Sen ska han få spela lite innan vi drar igång dammsugaren och kör en disk. Det räcker för idag, plocka lite så klart också. Var ju så duktig och körde två tvättar igår så nu har vi inga hela maskiner, gott det.
Och så bad ikväll, tjiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0