Rastlös

Så har jag gjort det jag ska för morgonen. Är liksom klar att gå men går jag nu får jag vänta så himlans länge så det är ingen idé. Det tar max fem minuter att gå till bussen, beroende på vilken speed man har. Och bussen går om 14 minuter. Nu kommer jag ju skriva några minuter till här så det kommer vara rätt lagomt att gå när jag är klar, skulle jag tro.
Men det känns skönt på nåt sätt. Jag gick upp, skulle ha tränat då (skulle kunna räkna med en 40 minuters promenix) duschade och åt frukost. Allt i lagom tid. Hann göra mig i ordning och allt också. Nice.

Klockan går långsamt, bara en minut till som gått. Och idag har jag inget sällskap så då vill jag verkligen inte stå och vänta för länge.
Ska bli spännande och se om jag blir hungrig idag. Lite frukost, men det var rätt grovt bröd med massa jox på (frön och jag vet inte allt) så jag blev mätt på nästan ingenting. Jämfört med att äta typ en halv limpa av mindre grovt bröd.
Ska bara komma på vilket bröd GI tillåter.
Dom hade så sett som förslag på frukost nån dag denna veckan, på sin vecko lista, att man skulle äta bacon, ägg, stekta tomater och svamp. Kändes ju very nyttigt, inte. Men sånt orkar inte jag stå och fixa med innan jobbet (var väl tisdag eller onsdags lista men ändå).

Men det löser sig, och nu har jag spenderat fyra minuter här så det blir alldeles förträffligt lagomt att stänga ner och kolla sig en sista gång för att sen bege sig.
Just i denna stund är det precis 10 minuter kvar, lagomt för att slippa vänta så länge där borta.
Happ, 9 minuter så nu är det bäst att göra nåt mer än tjöta!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Hoppas du får en bra dag, och tack för kramen! KRAM!

2008-10-13 @ 12:15:23
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Det finns speciella GI- bröd att äta. Vi har ett hemma nu som heter Hälsa (så passande) och det kommer från Östras Bröd. Annars så har jag ju GI experten Fredrik Paulún massa varor ute i butikerna.

Lycka till! :)

2008-10-13 @ 15:39:39
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0