PS

Hanna: Jao, ska jag säga till honom. Ska kolla läget hur det går för honom.
Hihi tack, känner mig inte riktigt nöjd längre men får inte till nåt men ahh det får väl funka.

Anna & Ann-Sophie: Tack tjejor! Värmer att höra/läsa!


Sitter och leker lite i PS nu, vad man kan göra och sådär. Men det känns inte så magiskt som alla andra verkar få det att låta.
Eller så kanske jag inte har allt vad man ska ha? Jag vill ha lite krusiduller och grejer, men vette katten hur man får sånt. Hittar bara hur man redigerar bilder, men utan krusiduller då hehe.

Jaja, så blir det alltid. Jag blir så ivrig och sen går det inte som jag vill för det, haha!
Men nu börjar jag nog bli för trött för att orka detta mer. Alla koder och grejer gjorde kortslutning i min hjärna förut. Och så är det sent på kvällen.
Men det kommer ju fler dagar!
Tror jag ska ta och krypa under täcket snart, mysa?

Kommentarer
Postat av: Jasas

Ja i början då jag höll på som mest (att lära mig och sätta mig in i det) så kom jag inte ens till ro då jag väl SKULLE sova för jag bara såg koder osv framför mig, HAH! Sov gott :D

2008-10-21 @ 21:24:54
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0