Pillelill

Hanna: Du får lyssna på den sen, som sagt så är ju inte allt bra men texten var en bra heja-text.
Haha japp, det är den hemliga genen i familjen, charm! Vi är underbara vi, hihi.


Hoho, jag sitter och leker i PS. Så kul nu när man börjar fatta nåt! Och så hittade jag lite mer att göra, hmm ja typ "stämplar", så det var lite roligare. Håller på med en lite höstig header. Om jag får säga det själv så artar det sig väldigt bra faktiskt.
Skulle bara vilja att Oscar la på så jag fick sätta på lite musik, hehe. Det blir så mycket roligare om man har nåt gott att digga till också. Hej och hå, jippi!

Ja, what can I say? Känner inte för att sitta här, vill in och pilla mer, hihi.
Och att han ska lägga på då. Men det lät som att det var kö till telefonen så snart kanske. My precious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0