Och

Nu har vi ätit gottigt maten och han har kommit hem, gott.
Jag gjorde om maten lite. Man skulle ju dela äggen, skära purjon och ha i majonnäs. Och till det skinka och en stor sallad.
Men så tänkte jag, varför inte ha kyckling till? Men så ville jag inte ha den kall, så jag stekte den i bitar. Sen kom jag på att jag kunde göra allt i pannan, så jag slängde i purjo och ägg också. Samt turkisk yoghurt och lite majonnäs och salt. Ja och feta också.
Smarrigt värre bidde det! Tyckte vi båda, även om Oscar såg skeptisk ut.

Och eftersom han har sin stol med memoryskum för rumpan så ska han bara sitta där och spela.
Och jag är faktiskt riktigt sugen på att spela lite Sims.
Och och ska man inte använda som första ord i en mening och inte heller fler än en gång i en mening.
Och hej då.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Åh så massa mycket inlägg du skrivit. Jag får ta en dag i helgen o läsa allt! Så jag återkommer med kommentarer! :D

2008-10-17 @ 16:57:01
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Memoryskum. HAHAHAHA!!

2008-10-18 @ 16:13:46
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0