Och så rubriken...

Hanna: Ja absolut, nu är jag ju lite mer haj än vad jag var igår, så snart blir det åka av! Måste bara få ett program som är lite bättre, eller på svenska.
Hehe nej alltså jag köper ju inte massa grejer, jag köpte bara dom för jag blev kär i dom första gången jag såg dom och sen utgick dom så dom kommer man inte kunna få tag på igen. Har inte köpt nåt annat, och kommer inte göra förän den dagen jag vet att vi ska ha barn.


Sådääär, nu blev det ny header OCH design. Typ, svårt det var, haha. Ne men jag har allt suttit i några timmar och pillat med färger och koder och jag vet inte allt. Ja, det är säkert fyra timmar i alla fall som gått åt bloggen.
Men det var kuligt, hihi.
Perfekt när man är på det humöret, så man inte slänger allt åt skogen för att det inte blir som man vill.
Tror jag ska sätta mig med det nya programmet och se om det var bättre. Oscar letar efter det Hanna tipsade om.

Sen får vi väl ta och äta mat. Blir samma som i söndags, kyckling med jox och bambuskott. Smarr!
Attans, undra om jag skulle haft sambal oelek att ha i som sist. Aja, skit samma, det blir nog gottigott ändå!


BTW, skulle det vara samma gamla sida så tryck på F5 så uppdateras sidan och det nya syns.
Har märkt i alla mina hopp fram och tillbaka att det kan vara lite segt. Men F5 fixar det!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Säg till O:et att fixa ner massa olika typsnitt till dig om ni fixar hem det programmet som jag tipsade om!



Så fin din blogg är! Du behöver inte mig inte!

2008-10-21 @ 17:55:04
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fin bloggen blivit!

2008-10-21 @ 19:07:08
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Tycker det är supefint!!! Duktigt! :)

2008-10-21 @ 19:39:50
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0