Nya headers

Nu har jag pillat med PS några timmar till. Kuligt värre, hihi!
Börjar förstå mig på det simplaste med PS, finns ju SÅ mycket att göra och jag fattar typ ingenting, men just nu räcker det för mig och mina simpla headers. Det är kul och det räcker.

Tänkte jag skulle lägga upp dom två jag gjort, vet inte hur bra det blir här på bloggen, men Hanna, vill gärna att du tittar på den första och tycker om den är "kopierad" från dig. Du inspirerar ju så då är det ju inte konstigt om dina grejer fastnar, även om jag verkligen inte försöker kopiera dig.
Så säg ärligt (som jag vet att du gör) både nu och sen om du tycker att det är nåt som är för likt ditt!


 


Nu är det där emot dags att säga god natt. Ja till er här då, hihi. Om inte Oscar fastnat i sitt älskade StareGåte Worlds. Annars går vi och myser nu innan klockan hinner slå 8 imorgon bitti och det snart är dags för skola.
Går och lägger mig med ro i magen idag, efter en lång pratstund med sis. Skönt att vi fick pratat efter så lång tid!
Och självklart mår magen alltid bra när min älskade är hemma.

Och förresten, Hanna en grej till! Imorgon kanske det kommer upp nåt här som du tjatat om, gissa vad? Hihi!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Den ser jättefin ut! Självklart ska du lägga upp den :D Det är skillnad på folk och folk ;D



Hmmmmmmmmmmmmmm.....foton på er ihop? Elr va? :D

2008-10-22 @ 21:27:07
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Dem var riktigt fina båda två!!!!

2008-10-25 @ 14:03:38
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0