Mat sa du?

Anso: TACK för alla kommentarer, haha! Du har haft att göra!
Dom blåa svamparna var bara vanliga svampar (champinjoner antagligen?) fast som låg under ett blått plastlock, så dom såg blåa ut. Lurendrejeri!
Haha visst är det underbart med grannar?
Jaa, men nu har jag ju betalt för tre månader, och eftersom Oscar är så skeptisk till allt annat än GI, så får man ju testa ett tag nu. Men det lutar väääldigt starkt åt VV sen.


Så trött jag blir på mig själv. Jag satt och antog hur mycket mat vi hade hemma, så visar det sig att vi har ingen kyckling till idag eller fläskfilé till imorgon, suck! Så jag funderar på att synda och köra gammal hederlig... typ chicken nuggets eller nåt.
Blev så less när jag verkligen trodde att vi hade lagomt hemma, så hade vi inte.
Och jag som är sugen på mat. Hmm, vi får se.

Nu har vi sett klart Samantha Who? och kommer få följa det som det går i USA. Såg det enda avsnittet vi hade kvar av Eureka och nu tvingar jag Oscar att se the 4400 annars tänker jag göra det själv!
Han ville spela nån timme, vilket han gjort nu, så nu ska vi bannemig titta! Jag är på riktigt titta serie humör, medans han inte är det. Mest för att han hittat ett roligt spel antagligen.

Och så hungrig på det, icke bra. Får rota i kyl och frys och se vad som hittas.
Finns ju alltid dom där smarriga köttbullarna, på en macka. GI-macka, självklart. Har ingen lust att göra mat idag. Blö, är inte sugen på nånting mer än mat. Bra va?
Nej, nu ska jag slita loss han från sin dator (eller är det bara det att han vill sitta i stolen?) och få se vidare på mitt 4400! Problemet är ju bara att jag såg två och ett halvt avsnitt till sen, så jag får se om dom. Meeen, jag får i alla fall se fortsättningen snart då, wey!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Här blir det snart varma mackor med champinjonstuvning. Mummi! :P

2008-10-18 @ 19:14:52
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0