Kila

Hanna/Anonym: Haha, visst är det synd om mig! Okaj, okaj. Jag är nog inte så insatt i hela det här med giftemål och saker, tur att du kan!


Ja, nu har tiden gått så jag ska bara borsta håret och lägga ner en banan, sen är jag klar att åka.
Ska handla lite (på jobbet då) så jag åker snabbis bussen så jag har lagomt med tid. Sen är det tjej mys tills Jessica går vid 16 och vid 18 kommer Pippis barn och joinar oss. Sen hämtar mamisen mig och min stora påse.
Och jag håller alla tummar jag har, för att när jag kommer hem är maten antingen startad eller så gott som klar.
Kycklingfilé med quinoasallad (även receptet hette typ kycklingfilé med kall tomatsås).

Nu ska jag ta mig en kik in i Hannas blogg och hoppas på en uppdatering som bloggkoll segat sig på. Annars får jag leva på det goa svaret hon skrev förut i morse.
http://therockerinnan.blogg.se/2008/october/only-the-best.html
Och när jag hämtade länken, såg jag även att det inte fanns nån uppdatering, men jag såg allt att du hade varit inne din smygis Hanna!

Borsta håret var det, sen måste jag kila!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Hahahaha! :D Godkände kommentarerna en snabbis igår efter vi varit iväg på morgonen.. sorry my dear! Men NU finns det en uppdatering som du kan läsa så att du får skavsår i ögonen (fy så otrevligt det lät)!

2008-10-17 @ 09:24:04
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0