Jag vill ha Oskar!

Hanna: Springer ut i köket och hämtar juice paketet.... Frukt & grönt med apelsin, äpple, körsbär, banan, morot, rödbeta, hallon, passionsfrukt och svarta vinbär i! Hu, massor! Sådär gott. I stora klunkar gick det bra, haha!
Hmm jaa, kanske vågar mig på en bild. Håll utkik, haha!
Haha ja ibland är det väldigt givande, eller roande, att prata med honom!


Nu har treåringen gått och lagt sig, tackar för det.
Oscar och kompisarna hade varit och ätit på Oskars, en hamburgerestaurang nära skolan, med vääärldens godaste hamburgare. Stora, tunna och massa sallad i och typ pitabröd. Godaste ever! Typ samma priser som McDonald's (något dyrare men så är det ju med riktiga hamburgare) men SÅ mycket godare och man blir så mycket mättare på det.
Okej, nog om hur gott och bra det är, grejen var att sen dess har jag bara haft deras hamburgare på hjärnan.

Jag tjatar, tjatar, gapar, tjatar, busar, tjatar, gnäller, tjatar och jag vet inte allt - som en treåring.
Sen har jag skrattattacker hela tiden, och ja jag är trött. Men ingen hamburgare för mig.  Det fattade jag från början, men man kan väl ha lite kul under tiden?
Sen hade jag lite roligt medans Oscar somnade. Man frågar nåt och han snarkar/mumlar så sött och så får man fråga igen så svarar han. Lättroad? Ja.

Såå då bestämde jag att vi ska äta tacos idag!
Försöker väcka sömntutan så vi kan gå ner och handla. För tacos ska det bli. Och hungrig börjar jag bli efter frukosten.
Och ett och ett halvt avsnitt Betty kvar. Antingen blir det säsong tre sen eller första Desperate Housewives. Intressant va?
Aja, ingen idé att bara sitta och tjöta, bättre att återkomma med nåt vettigt!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vilken färg har den juicen? :D

2008-10-20 @ 23:32:48
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0