Jag är mitt inne i en strid

Hanna: Hihi, visst är jag! Och gott bidde det också?
Mm, ser hur tomt det är... Saknar dig och dina inlägg - fortfarande. Men jag försöker överleva ändå!

Alina: Har det inte funkat att kommentera innan? Men tack för försöket!


Det blev gott mat idag. Thai alltså. Jag tummar på att vara ledig imorgon, så jag kan planera veckans mat och handla det imorgon. Annars får det lösa sig ändå.
Men nu har jag ytterligare tre matlådor, jippi! Blev bara tre för vi fick en dubbel ris istället för två enkla, men jag överlever nog.

Badet gick pra idag. Dom stora barnen var göör duktiga så det var jätteroligt! Vi måste ju gå fort fram med dom men det fixar dom, så kul att se!
Dom små var det väl sisådär med. Dom var väldigt nejiga och det fattades tre och inte lika föräldrar som var med heller. Men vi klarade oss igenom den gruppen också. Alla tjejer är ju så goa, som tjoar och har sig.
Haha, en tjej skulle hoppa och mamma skulle ta emot henne. Men nej, det passade inte för det var ju jag som skulle ta emot!

Nu ska vi se mer 4400, sista avsnittet på näst sista säsongen. Så vart det bara en säsong kvar, och den vi sett nu har bara flutit förbi. Började vi se i lördags? Och då började vi på avsnitt två. Det var då värst!
Ska bara få krigaren, eller vad den nu är, att avsluta sitt spel eftersom han är mitt inne i en strid - varje gång jag pratar med honom! Eller rättare sagt, varje gång jag vill att han ska göra nåt som inte har med spelet att göra.

- Maten är klar.
- Jag är mitt inne i en strid.

- Ska vi se 4400?
- Jag är mitt inne i en strid.

- Hjälper du mig med detta?
- Jag är mitt inne i en strid.

- Skulle vi städa?
- Jag är mitt inne i en strid.

- Kan jag få säga en sak?
- Jag är mitt inne i en strid.

- Tänkte ge dig en puss.
- Jag är mitt inne i en strid.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Hahaha, sicken rolig konversation med Oscar längst nere på inlägget ^^

2008-10-20 @ 15:09:14
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0