Går inge bra (joho)

Ne, det skulle väl vara lögn att påstå att det går bra. Eller tja, jag är rätt nöjd (även om det som sagt är väldigt simpelt men jag orkade mig inte på nåt mer avancerat nu) men så blir det så klart några, små fel.

Till att börja med, till vänster under headern är det ett litet vitt sträck mellan headern och första rubriken.
Sen går inte rubrikfärgen till menyn, hade jag nog velat att den gjorde.
Och sen självklart den dumma linjen längs hela menyn. En grå linje hela vägen ner, why?


Men nåt sånt här är det jag funderar på då ja.
Men nu när det ändå var relativt lätt, om man kommer på hur alla bildprogram fungerar och inte tänker sätta sig och byta bakgrundsfärg hela tiden och så, så kan man nog byta lite oftare.
Förstår att man kan bli sittandes ofta och länge och pilla med sånt, huga!


Skrev detta för en halvtimme sen, innan jag bestämt mig för om jag skulle visa den nya designen eller inte.
Men här är den, made by me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0