Fiff och piff

Jag känner mig på fiff och piff humör idag. Har kommit på lunchen, lite fiff och piff med det.
Sen känner jag för att göra aaallting i hela världen! ...typ. Jag vill scrappa, jag vill hålla på med decoupage (stavas?), jag vill möblera om, jag vill sätta upp hyllor, jag vill piffa, jag vill måla, jag vill ut och gå, jag vill... Massor!
Så därför går jag och tar en disk, haha!

Ne, men det kliar ordentligt i mina fingrar faktiskt. Får väl börja med att fota det jag shoppade i fredags, hihi.
Byta sängkläder kanske också vore en idé.
Gaah, ge mig saker att pillelilla med, fiffa och piffa med! NU!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Ja då är det bara att passa på då man har såna da'r :D

2008-10-19 @ 19:11:02
Postat av: Ann-Sophie

Åh visst är det kul att piffa och pyssla ibland, hihi. Man skulle haft såna pyssel möten ;D

2008-10-19 @ 21:52:35
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0