En av dom nya böckerna. Riktig

MMS

En av dom nya böckerna. Riktigt bra är den, och vidrig. Lite som Pojken som kallades Det. Han blev misshandlad och utnyttjad av sin pappa, lika så hans systrar. En sann berättelse. Vissa stunder vill man spy för det är på äckliga saker han berättar, sen vill man gråta för det är sorgligt och sen vill man skratta när han upplever ett uns av lycka. Har läst halva boken nu, på risken finns att den tar slut idag. Men resan har gått lite snabbare. Nu är vi snart framme i Norrköping. Vi lämnade Linköping tio minuter för sent. Vet inte riktigt när vi skulle varit framme, men när som nu borde det vara dags. Då blir det mat i magen. Kanske. Har haft på ont i halsen sen jag vaknade. Det riktigt skär och rispar när jag sväljer nåt. Sen tror jag att mina inlägg nu är lite jobbiga att läsa. Kollade en snabbis från telefonen på det verkligen funkar och jag inte bara skriver i onödan. Såg att allt bara blir en klump, fastän jag försöker skriva i stycken. Får försöka skriva korta inlägg.


Kommentarer
Postat av: Jasas

Den ska jag verkligen läsa. Nån gång! Har hört att den ska vara läsvärd från andra håll också, och nu då du 'tipsar' / nämner den så ska jag VERKLIGEN ta hem den!

2008-10-28 @ 20:43:55
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0