Duktig idag

Anso: Jaa, det får du göra! Perfekt motion, speciellt nu i höst- och vinterrusket!

Hanna: Ja det hade aldrig funkat om inte han varit med på det. Skulle jag börja nån hitta på diet med bara sallad hade han inte ätit och då hade jag nog tröttnat. Men nu är han på, han vill ju hjälpa mig också! Men jaa, han kommer ju få äta sin mat också, samtidigt som jag kommer unna mig saker då och då också, SÅ hårt kör jag inte.
Japp, promenad blev det, står i det missade inlägget uuunder.


Nu är jag hemkommen från både bad och affär. Kom hem, något sent, från badet. Kilade när och handlade, nästan bara grönsaker, wow!
Vi simmade över tiden lite idag med sista gruppen. Vi var fyra vuxna och fyra barn så vi lekte och hade skoj. Sen vägrade dom gå, haha. Så underbara dom små.
Nu håller vi på med ungstekt fläskfilé med gratäng. Vet inte vad jag ska kalla gratängen, kanske zucchini gratäng? Skulle vara broccoli men hua, så långt sträcker jag mig inte! Men hoppas jag får ner zucchinin, tror jag har smakat och inte gillat det men nu är jag nog så illa tvungen.

Så jag känner mig allt lite duktig. 40 minuter promenix och över en timmes flams i badet. Det lilla är ju bättre än ingenting, även om jag inte hårdtränar den timmen så rör man sig ju mycket och i vattnet. Helst när man simmar mot "jätten", strömmen som man kör igång för att dom ska få lite push i början. En unge höll på att tappa greppet när han var mitt i den, haha!
Och imorgon ska jag sätta alla hästar på on och sätta mig på cykeln till Desperate Housewives. Jäss!

Nu ska jag gå och skära zucchini, tomat och paprika till gratängen, snart är filén klar.
Och självklart var jag ju tvungen att fotodokumentera min allra första GI måltid, haha!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Duktig du är!

2008-10-12 @ 21:58:49
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Duktig kicka!! :)

2008-10-13 @ 15:32:46
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0