Dagen med liten

Ann-Sophie: Tack, tack och tack!
Jag kanske var lite lögning, det är inte ZZ Top-tomtar, men vi kallar dom för det. Rocktomtar kanske jag skulle sagt?
Haha. fyndigt. Men vi har ju inte bara plädar, det finns ju påslakan, prydnadskuddar och mössor (och barnkallingar), tror det var allt? Med HD då alltså.




Nu har vi varit hemkomna ett tag och ätit och spelat.
Vi såg bara första akten, första filmen. Sen tröttnade liten så vi fick åka hem. Trots att jag försökte övertala honom i tio minuter och mamma i fem. Men han tyckte det var lite för hög musik (vilket jag kan förstå) och han blev snurrig när dom snurrade på isen. Och det största dragplåstret var ju att komma hit och spela Wii.
Men så är det, det var kul så länge det varade.

Var nere och köpte mat och lite gott förut, så nu blir det Wii och gott och sen blir det nog en tidig kväll.
Ska se hur mycket tokigt jag kan komma ihåg som han sagt eller gjort. Ska bli ett inlägg tillägnat Ullevierna efter detta.
Nu blir det Wii och/eller PS.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Åh har ni så mycket skojigt med HD!!! Då ska jag ta mig en sväng inom Jysk snart. Var ju 100 år sen jag var där! Kan inte du ringa o skälla på dem i Halmstad? Där är alltid så rörigt nämligen ;)

2008-10-27 @ 15:19:22
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0