Då var det snart dags

Hanna: Ja absolut, det kommer när det kommer :) Jag vet att jag kan, jag är bra! Ne men man får tänka lite så, samtidigt så puschas jag ju av dig också, som jag skrev. Så kul att följa dig och tänka "jag också!" Men det kommer.
Hehe ne men du är ju alltid så duktig så du kan ju ha sånna latdagar också. Och laga mat är la inte illa pinkat heller? Säkert uppskattat av Björn!


Nu är vi klara. Eller ja, har varit det ett tag. Men gick nyss med en vända sopor.
Så nu sitter jag här, läser lite bloggar och lyssnar (så klart) på Miss Li. Ska mjukstarta med lite Wii strax.
Jag har gått här idag och sjungt massa Miss Li. Högt och lågt, ljudligt och tyst, bra och dåligt, likt och hemskt. Och då undrade Oscar om jag var full, på den cidern vi drack till maten?
"För att jag sjunger Miss Li? Som jag alltid gör? Det är väl när jag sjunger nåt annat som du ska bli orolig?"
Så nu ska han säga till dom andra att om jag sjunger nåt annat än Miss Li ska dom säga till så han ska natta mig, haha.

Och nej, vi ska inte lyssna på Miss Li idag. Eftersom Oscar inte har varken musik på datorn eller bra musik smak så har han bett dom andra ta med sig musik. Så det ska dom få göra.
Hoppas jag, annars blir det Miss Li, det har jag talat om för Orren.

Och Hanna, jag har fotat idag!! Sovrummet och toaletten, och lite av vardagsrummet. Haha, eller hur är jag duktig? Så jag ska försöka fota kök och övrigt i bättre ljus imorgon, så ska du få seee!
Är jag inte duktig så säg!

Nu är tv:n igång så jag får hämta nåt att svalka halsen med och spela Wii med min snygging till sambo.
Svart skjorta och jeans, så snygg så. Och jag kör jeans och nån tröja (med gos tröja på) haha. Som alltid är han snyggt klädd och jag som en hemma kväll. Men skit samma, det är kväll och jag är hemma så det blir bra.

Ha en gör bra kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jasas

PRECIS! Då du väl kommer igång så kommer du igång rejält :D



Wiiiiiih, men jag vill ju se dem NUU. Men okej, då har jag något att se fram emot i blogg-världen imorgon (förutom blogg-uppdateringar) ;D



Vi går alltid i myskläder då vi inte ska ha besök elr så. Det är givet här hemma!! Hah!

2008-10-10 @ 20:20:25
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Åh vad spännande med foton. :D

2008-10-11 @ 13:39:26
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0