Bok nummero två! En svensk äve

MMS

Bok nummero två! En svensk äventyrare som störtar i de finska urskogarna och blir räddad av en riktig finsk karla karl. På kan man ju räkna ut själv att det blir kärlek och sånt. Trodde först den var sann men det var den nog inte. Men det funkar ändå. Sen tror jag det var en Marianne Keys den tredje och sista. Och samtidigt gamla, gamla Desperate Housewives. Nu vill jag blogga. Kikade in en snabbis på bloggkoll, 303 nya inlägg. På lite över två dagar och på är det lite mer än en kvar. Når det 500 tro? Ja säger då det, jag har att göra. Hmm, konstig vinjett. Jag får verkligen se om avsnitten när jag inte ens känner igen vinjetten. Nej, bäst att sluta innan det blir för mycket och oläsligt. See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0