Vad blir det till middag?

Ann-Sophie: Det är heeelt okej, efter jag spottat klart kunde jag också skratta åt det, haha!




Jag vet verkligen inte vad vi ska äta idag. Har inte nåt emot egentligen att laga nåt, även om Oscar ville ha nåt som sköter sig själv i ugnen. Har var även sugen på nåt gratängigt i morse sa han.
Men jag vet inte alls vad jag vill ha.
Funderar på typ falukorv i ugn och potatismos?

Annars ville han testa nåt han sett på reklam. Färdig tacos typ. Allt var klart i hårt bröd och så la man det i ugnen och efter en stund var det klart.
Men njaa, jag är lite skeptisk. Känns som det är för mycket jag inte skulle tycka om i, haha!
Och nu börjar jag bli hungrig, domt.

Får väl klä på mig, byta lite tankar med mannen där inne och sen bege oss ner.
Behövs ju lite annat också, men åh så gott det lät med grillad kyckling? Och panrich (? Baguette kanske?). Och kamben till Orren. Kanske? Lättaste möjliga, haha.
Åååh, marinerade vitlöksklyftor! Nu har jag min middag! Ska bara hoppas att han håller med.

Kommentarer
Postat av: ' j e a nn y

sv: yes det gör jag ^^



tack så mkt.

2008-11-06 @ 19:11:37
URL: http://bbabylove.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0