Morgon pigg

Jeanny: God morgon på dig också!

Erika: Tack! Så mysigt, lite lustigt att det var så nära, hihi. Njae, blir inget så. Jag ska jobba idag sen är vi trötta och sjuka så vi får mysa och bara ta det lugnt så vi båda överlever, hehe.

Hanna: Hihi, tack! Tur att jag inte är ensam om att känna så då! Så blir jag lite mindre tokig.
Ne jag fattar inte det heller, hur kan man fortsätta utan att veta vad som hände personen?
Hmm, jag har tröttnat lite på GI faktiskt. Men det har varit så mycket annat, får försöka ta tag i det igen. Men det blir nog inte mer efter dom första tre obligatoriska månaderna.
Du var ju inte så dålig på att kommentera heller, hihi!




Nu har vi varit nere och handlat frukost. Kändes lite tokigt, men ändå skönt. Och kallt och gott var det.
Hade gärna gått ut och gått men jag hade väl knappt kommit nån vart innan jag svimmat av luftförlust, och så ska jag ju jobba sen så jag får försöka överleva det.
Trodde min tid var förbi när vi kom hem. Jag blir tokig, hostar som en dåre och sen känns det som hela maginehållet ska komma ut också. Känns inte som en vanlig förkylning. Är det väl inte så egentligen, men nu borde det ovanliga ha gått över.
Enligt schemat är jag ledig imorgon, så det tänker jag vara. Orkar inte mer.

Men nu ska vi inte vara griniga, idag är en bra och mysig dag!
Kan inte fatta att det redan är två år sen. Känns som igår. Sjukt så struligt och stressigt och tokigt det blev. Men så bra. Tiden går fort när man har roligt, eller hur?

Nu kallar frukosten. Så gott med lång och go frukost. Rätt så i alla fall.
Jag fastnar ju här hela tiden, haha! Men nu så, ska jag sparka mig själv upp så jag inte behöver stressa för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0