Saved by the Bell

Hanna: Förmodligen behövde han det till nån redovisning till ett företag, men ne jag fattar inte heller vad som var så svårt.
Jag gillar också han som spelar Brian - både där och i7'th heaven, haha! Sen är han ju med i Samantha Who? som vi kollat på.




Åhh, Jenni gilla! Innan jag la mig igår såg jag att det kommit när ändå, så nu tittar jag så det ryker.
Ett avsnitt är bara 20 minuter så man hinner se massa. Det var kul i alla fall. Skönt att det inte var som det kan vara ibland, att det var jätte kul när man var liten men sen när man ser det 10 år senare så var det kanske inte så kul.
Men detta, det var kul!

Inte för att jag kommer ihåg så mycket men det kommer väl.
Lite kul ändå hur gammalt det är. Kläderna och håret, haha. Och sättet och allt också. Skulle man gjort den idag hade det varit STOR skillnad.
Aja, får titta vidare. Titta ja. Inte göra tusen saker samtidigt, utan titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0