Goood mooorgon!

God morgon, god morgon! Solen skiner och fåglarna kvittrar!
Nja, men det känns som en bra dag idag! Kanske för att vi öppnade för en stund sen och jag är fortfarande hemma. Och jag ska vara det över en timme till. Skönt som attans.
Blir en riktigt kort dag idag, men det är helt okej. Och imorgon är det bara jag och Rebecca. En lagom kort dag då också.
Ett till avsnitt Saved by the Bell, sen lunch.

Haha, vi har nog aldrig varit så många som jobbat, och skiftat på en lördag.
Vanligtvis jobbar två stycken 9.45-16.15. Ibland, typ lönehelg, kan nån jobba typ 10-14.
Idag börjar Malin och Jessica 9.45. Jag börjar 12 (strax efter). Jessica slutar 14. Runt 15 kommer Pippi och löser av Malin som ska göra sig iordning eftersom alla dom ska iväg sen.
Men det blir kul, alla vi tjejor.

Nej, nu får det vara bra här.
Hoppas ni alla får en bra dag så ses vi ikväll!
Tjingeling pling!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vad ska dem iväg på??

2008-11-08 @ 21:53:15
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0