Härliga morgon!

Erika: Fy vad tråkigt, förstår att det inte funkar att jobba då. Så jäkla tråkigt när man har problem med sånt när man är så ung.

Mamma Melissa: Hehe ja så kan det ju ha varit och ja, jag ser det som en komplimang.

Hanna: HAHA jaa, han är gör liten! Dom var la typ 15 när det började men nu är han runt 17 så han börjar närma sig att bli stor, om jag jämför med mig själv då.
Hihi visst har jag? Finaste!




Oj vad morgonen gått!
Har suttit här och läst bloggar, pratat med Putti och Hanna på MSN, tittat på Miiiiiiio, tittat på Saved by the Bell och bara allmänt "hängt". I.... snart tre timmar.

Haha, man kan ju inte låta bli att skratta!
Dom ska ha volleyboll tävling och Zack har hittat en mega lång kille som ska få dom att vinna. Screech lyckas så klart skada honom. När han kommer ut med gips på foten följer denna konversation:

Zack: Kommer du kunna vara med i matchen?
Killen: Jag kan inte ens gå...
Screech: Svara bara på frågan nu!

Ojoj, bara en timme kvar till lunch. Men det är helt okej för dagen har börjat så bra!
Pratade ju med Hanna förut. Och så startade hon sin webcam så jag fick se Mio live. Så kul! Sötare unge får man leta länge efter, om det än finns. Nyfiken på allt och skulle rycka sladdar och ta kameran, haha.
Och så snabbisar på Daizi och Hannan själv.

Så jag fick skrattat gott. Och självklart var det ju kul att bara prata med Hanna också.
Tillsammans med Putti och Saved by the Bell - morgonen har varit hur bra som helst!
Får se om jag kommer ihåg Hem till gården om en halvtimme typ. Förmodligen inte men det är ju inte hela världen. Och sen är det snart dags för jobb. Alla går när jag kommer, mjaaaa.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Det var dökul att prata på msn - kul att du hojta till ju! Var längesen nu! Ja jag glömmer av att jag har den dära camen så jag passade på då Mio var här uppe med mig :D

2008-11-11 @ 14:10:06
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0