Stressad

Hanna: Jag är glad att i alla fall NÅN saknade mig, hihi. Tur att jag har dig!

Amanda: Tack för kommentaren, du har räddat min blogg! Kul med nån som skriver och visar sig, haha.




Åh, jag saknar min strejk, haha! Nu vill jag ju skriva men är samtidigt så stressad.
Pratade nyss med mamma i telefon. Två stycken timmar. Blev lite försenad i planeringen med mat och så. Så nu kokar potatis och sås. Bara det att potatisen vill typ inte klar så nu har jag mos på förberedelse eftersom jag ska gå om 20 minuter typ. Men det blir bra.
Som tur är går jag ju inte till stängning idag, så jag ska nog överleva.
Ska bara kika potatisen, kommer straxi!

Nu ser det bättre ut, skönt. Blir nog mat idag ändå. Och jag som är så hungrig!
Jaha, känns att jag hade mycket att komma med så här efter min strejk, haha! Får väl se vad som blir sen, får fundera vidare vad jag ska hitta på med lilla bloggen.
Idag ska vi i alla fall städa hos trollen. Pippi tyckte vi skulle skaffa pippi. Då blir det fyra troll och en pippi, haha! Oscar blev överlycklig när jag sa det "Jaaa, jag tycker om Pippi! Jag har ju tjatat på dig om fågel sen vi blev tillsammans!" Jasså..?

Mina naglar är skrynkliga, är det bra?
Åh, maten luktar gott! Nu måste potatisen vara klar, så jag måste äta! Muuums!
Ses ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi få Pippi av Pippi :D Pippi snäll :D

2008-11-18 @ 18:23:43
Postat av: Jasas

Nämen herregud! Jag har ju inte hunnit att titta här inne! Wiih! Vet inte riktigt vad det är för syndrom då naglar är skrynkliga dock?



Det är tur att jag har dig med <3.

2008-11-18 @ 18:47:51
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: chathrine

Nu har jag hittat hit med. Räfflade naglar tyder på vitmainbrist. ( inte tillräckligt balanserad kost mao ) :)

2008-11-20 @ 11:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0