Rubrik också kanske?

Ann-Sophie: Hahaha, förlåt jag ska lugna mig för din skull! Men nu när jag jobbat har det väl inte varit mykcet uppdateringar? Men bra, då är det ju en jag kan utesluta, haha!

Anna: Ja det är ju tråkigt när folk ändå klickar sig in, varför inte lämna en kommentar? Gärna om man kommer tillbaka igen också. Men men, så är det väl.



Nu ska vi "strax" äta här. Startade ugnen för ett tag sen och tänkte bara slänga in panpizzor.
Jag åt lunch strax före 17 så jag kände inte direkt för mat nu då. Fast samtidgt börjar jag bli hungrig, så jag tänkte att panpizza blir ju lagom.
Och Oscar tycker dom är så goda när dom är gjorda i ugnen, så då gör vi dom så.
Kollar väl lite 2½ Men och nanar sen. Ögonen går redan i kors här. Hujeda mig vilken dag!

Intentering, inventering och åter inventering. Och sånna tråkiga grejer som gardiner och gardintillbehör för min del då. Bläch! Tog så gott som hela dagen.
Och så ska vi bara... Och så ska vi bara... Och så ska vi bara... Vid 15 tror jag jag frågade Carina om vi slutat med mat men vi skulle bara... Sen äta.
Så klockan var nog typ 16.40 när jag satte mig ner medans maten var i micron.

Men kul har det vart ändå! Röjt och haft oss, bara jag och Carina. Ja och praktikanter, men det gills ju inte.
Sen kom Pippi, det var kuuul!
Hon kom precis när min lunch var slut, bör ju ha varit typ 17.10 då. Så babblade vi och höll på. Sen skulle hon gå hem men "Eftersom klockan redan är kvart över (18) kan jag ju lika gärna stanna!" sa hon sen, så vi tjötade ännu lite mer, haha!
Och så åkte hon med upp och hem.

Och så kom farmor och farfar! Lite förvånande men kul.
Ännu mer kul eftersom jag fick rätt. Farmor tittade på en pall förra veckan (bara en vanlig såndär skranglig sak på fyra ben) och när jag sa det till Pippi tyckte hon att det var bättre med en klappstol. Den har ju ryggstöd och man kan fälla ihop den och sådär.
Men jag sa det att det är ju bara vi barnbarn som ska sitta, så det spelar ju ingen roll egentligen och hon vill ju ha pallen.
Så när dom kom visade jag båda alternativen, och hon åkte hem med pall! Hah på dig Pippi!

Nu ser jag att ugnen är klar så då får jag slänga in maten så vi kan sova snart.
Blev ett rätt långt inlägg idag också, men imorgon tänkte jag vara ledig förutom hushålls sysslor och hälsa på fadern min, så då kanske det blir lite bloggande.
Kanske fastnar om jag möter Putti? Den som lever får se.


Och Hanna, ville bara säga att om du läser detta, så tänker jag på dig och er!
Du är så stark och ovärderlig för alla i din närhet!
Hoppas dina pojkar blir bättre snart - och som sagt så finns jag bara ett pling bort!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Åh tack <3 Har knappt suttit vid datorn känns det som. Men nu är även JAG på g tillbaka. Like you!

2008-11-13 @ 10:37:23
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0