Och sen kommer bästaste!

Fy fasiken vilket bra avsnitt av Desperate Housewives! Har suttit och lipat det sista och hoppat i stolen och blivit förbannat på att det slutar. Och att det är en vecka kvar till nästa avnsnitt. Riktigt jävla skit bra!
Jag vill ha mera, nuuu!

Bara för det verkar One Tree Hill bli trist, trist, trist. Helt knasigt och knäppt. Såna avsnitt som jag absolut inte gillar och trycker är så tråkiga.
Synd att jag valde att se Desperate Housewives innan bara, hade vart ett bättre avslut.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Missade DHW igår pga av läggning av barn :P

2008-11-19 @ 12:42:06
URL: http://jasas.se
Postat av: Anonym

MEN VAD FAN! Jag kommenterade ju här innan!!!????

2008-11-19 @ 13:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0