Och så var det idag också

Jeanette: Tack, har jag haft. Hoppas du också haft det!

Hanna: Tror hon varit med tidigare? Kanske inte? Min kusin/syster som jag varit ifrån allt för länge!
Ja, jag brukar ju vara så inne i mina serier så jag ser inte när folk loggar in, men i morse hade jag koll. Aah, det var kul att du tänkte på det då, hih!




Guuuu vad jag är trött.... Helt slut, idag igen. Märks att jag nyss varit sjuk, då känns det som att ork och kondis och allt sjunker till minsta möjliga.
Man blir trött för ingenting, anfådd för ingenting, ont för ingenting. Fast ändå nästan sprang jag upp för backen idag - hoo! Bara sådär och det var nästan inte ens jobbigt, haha! Ne, men säg så här: jag var inte anfådd! Annars när jag går med nån (typ Patrik med två meter långa ben som går så jäkla snabbt) så blir man rätt trött, men inte idag inte!

Vi hade lite myspys idag ändå. Carina skulle inte åka direkt så vi pillade och grejade massa. Dukade bord och plockade upp pynt och gjorde fint. Och jag valde min vara, äntligen.
Så Carina gick strax innan 17 och sen var det bara jag och Patrik. Och den jääävla grejen jag skulle montera! Jag blir så trött bara jag tänker på att den står och väntar på mig imorgon när jag kommer igen. Gaah!!

Det roliga är att innan jag började på Jysk skulle jag aldrig få för mig att montera nånting. Varje gång vi köpt nåt har det varit Oscars del, det är ingen idé att ens fråga mig för mitt tålamod tar slut och så blir jag arg och så blir det pannkaka.
Sen började jag där och det var bara att montera sommarmöbler/bord.
Det är ju inte det mest avancerade, men sen har det liksom blivit på min lott att montera.

Egentligen är Filip våran montör, han är liksom experten. Men nu har han nästan slutat (kommer bara in och monterar stora och jobbiga möbler) så då är det jag som monterar!
Nån stjärna, komet, planet eller måne eller nåt måste ligga i ojämn bana för det är ju så galet så det finns inte.
Fördelen är att på jobbet kan jag ju inte börja skrika, gapa, gråta och sparka på saker som inte funkar, haha. Även om jag var nära idag!

Nu ska vi snart äta nåt så ovanligt som fläskfilé, klyftpotatis, skysås och vitlöksmör. Muuums!
Hungrig i magen nu, och så får jag en smarrig matlåda till imorgon. Kom på nu bara att när jag gjorde potatisen tänkte jag inte på att jag skulle ha imorgon också...
Asch, jag får väl gå och hacka potatis och slänga in under tiden vi äter, inte mer med det.
Pausa One Tree Hill då, gör det. Gör det! Gööör deeet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0