Och igen!

Hanna: Ne vi gör ju nåt på dom två dagarna, men menade bara att många verkar göra så mega stor grej av allt, och då även halvårs dagarna.




Nu ska jag strax till jobbet Pippi ringde och väckte mig några minuter för tidigt, fattade inte ens att det ringde så jag hann inte heller svara. Hon lämnade meddelande om att Carina var sjuk så jag fick komma in så fort som möjligt och stanna så länge jag orkade. Funderade medans jag vaknade till, sen ringde hon igen.
Hade egentligen ingen lust att jobba men det var magsjuka så Carina var inte tillåten att komma ner. Jessica kunde inte komma ner tidigare för hon skulle iväg innan hon började 13.30.
Sen är det ju bara lilla jag.

Så vad gör man? Jo jag sa att jag kommer inte före 10 för jag måste äta och duscha och så. Så får vi se hur länge jag stannar. Leveransen skulle komma runt 10-tiden så den kan ha kommit redan.
Men jag får köra på som jag gjort i helgen, ta det lugnt i kassan. Be Pippi komma med lite plock som man kan gå med.
Och sicken tur att jag var så snäll och bra och fixade skyltarna igår då, eftersom hon blev själv i bytet då!

Nu har jag ätit klart och bör gå om typ 10 minuter om jag ska hinna med första bussen. Det blir spännande.
Inga linser, halvt med kläder och turban så håret är finfint. Mm, kanske går?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Vilken tur att dem har dig!! :D

2008-11-03 @ 12:56:16
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

Inte kommit hem än? ;)



Du SKULLE ju inte jobba sa du! Morr! Du är ju också sjuk!

2008-11-03 @ 17:35:52
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0