Natta panik

Jag tycker inte om att tänka när jag är trött.

Jag skrev precis på Facebook att jag kom på att jag är på jobbet om 12 timmar och därför måste säga god natt nu.
Då får jag lite lätt panik och känns som jag tänkt fel och allt möjligt. Jätte jobbigt för liksom 12 timmar, det är ju "ingenting", hur är det möjligt?

Men så börjar jag ju räkna. Aah, egentligen är jag ju faktiskt på jobbet om 11 timmar (hjälp!) och jag ska gå hemifrån om lite mer än 10 timmar.
Då börjar jag lugna mig för jag kommer på att jag går ju upp 1-2 timmar innan jag åker. Alltså sover jag 8-9 timmar och det är ju lugnt.

Så nu har jag börjat andas normalt igen och ska göra mig i ordning för natten.
Jag är inte helt säker på att förhållandet kommer hålla fortfarande, men vi är ju fortfarande ett team!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Det är ju för väl att man kan lugna sig själv efter att ha lyckats att stressa upp sig själv också :P

2008-12-01 @ 21:34:31
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0