Manlighet vaddå?

Oscar tyckte att hans manlighet steg igen eftersom han var bättre på datorer än Pippi.
Jag vet nåt som är ännu mer manligt. Förkylning. Jisses, det är tur att jag är van vid män som är förkylda. Host host, jag är så sjuk. Jaja, lite snuva och hosta, jag ska beställa kistan.
Orkar inte ditt, orkar inte datt. Jag är så sjuk, stackars mig. Och bara för att jag inte tar det så allvarligt, önskar han att jag ska bli sjuk snart. Men hallå, jag hade ingen luft på hela helgen och hostar fortfarande av det, så kul var inte det. "Ja men du har inte ditt och inte datt" som man har i förkylning.
Ne, men sist när jag mådde jätte inte alls bra, jobbade jag. Jag jobbade bort min förkylning. Synd om mig? Nej, jag är väl bara kvinnlig. Finns väl inget så kvinnligt som att ignorera sin sjukdom för att allt ska fortgå som vanligt?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Där skrev du något!

2008-11-28 @ 16:25:46
URL: http://jasas.se
Postat av: Anonym

Nu hade jag ju inte bara en förkylning, plus är man sjuk så ska man vila låta kroppen läka lyssnar du inte på doktorn? plus hade jag varit tvungen och jobba hade jag ju gjort de nu hade jag ju ett val och vara hemma så hade jag ju bara varit dum om jag gick dit??

2008-11-28 @ 17:40:55
Postat av: Erika

HAHAHA! Ja du gubbar som är sjuka är ju lika med döden ung! Gud vad dåliga dom blir när de blir lite snuviga. En annan ska sköta om allting ändå om man så har feber o dyng förkyld/sjuk. ;)

2008-11-29 @ 16:42:42
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: MrL

Jag skötte om allt här hemma ändå även om jag var sjuk ;)

2008-11-30 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0