Lång lunch?

Här sitter jag och väntar och väntar på att Putti ska komma tillbaka från sin lunch.
Nu funderar jag, har dom onormalt lång lunch eller har vi onormalt kort lunch?

Jag tror att dom börjar nångång typ 8-9 och sen slutar dom runt 15-16. Som kortast jobbar dom då 6 timmar och som längst 8 timmar. Ska höra med henne sen, om jag hinner, om vilka tider dom gäller.
Men i alla fall, dom verkar ha en timmes lunch, strax innan 12 gick hon och är ännu inte tillbaka.

Vi där emot har ju bara en halvtimme och jobbar (oftast) 10-19. Även om man jobbar 8-19 eller vad som helst så är det en halvtimme.
Så det trodde jag ju dom hade. Sen har jag inte så koll på vad andra har. Pappa har en halvtimme, det är typ det jag vet, haha. Och när jag praoat har det också bara varit en halvtimme.

Lite ledsen blev jag ju allt, eftersom hon kommer tillbaka strax innan jag ska gå nu då.
Hoppas jag, så vi inte missar varandra totalt.
Ne, jag får väl döna på musik så högt jag bara vill den stunden jag har kvar här hemma, för att höja humöret lite nu då.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Putti? Det har jag ej hört förut?

2008-11-11 @ 14:07:57
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0