Jag vill inte vara ute, det är kallt där

Hanna: Fast det var inte det avsnittet som gick på 5:an igår. Men hur du kan låta ditt barn gå före Desperate Housewives förstår jag inte... Nej, så kommer icke jag prioritera, hehe.
Haha ja bowling på Facebook! Kul var det också, för snart slår jag henne!




Oscar sa till mig igår att jag snart är inne. Men jag vill vara inne, jag vill inte vara ute. Inte undra på att jag fryser till ibland, om jag är ute. Det är så kallt där, burr.
"Du har blogg och Facebook, nu fattas bara bilddagboken och att du lägger ut alla filmer på YouTube." säger han (och då tänkte jag på dig, Hanna!) och det var då bara dom två sista som fattades för att vara inne.
Grejen är ju att jag har en bilddagbok, men är kass på att använda den (kanske det som var grejen, att man var tvungen att använda den också?) men det där med YouTube.
Nu vet jag ju vad jag behöver göra för värme igen.

Som jag skrev till Hanna så är jag nära på att slå min kussebulle nu i bowlingen! Har typ inte gjort annat idag, haha. Haft lite Saved by the Bell i bakgrunden och bara bowlat typ. Så jag slog mitt rekord och är uppe i 178 poäng nu och det är 189 jag ska ta. Snart, snaaart.
Tänkte bara lära mig hur poängen räknas först. Men det verkar vara... en hel vetenskap...
Men en dag kanske? Fråga pappa, han kan saker han. Och inte glömma att ringa mamma nån gång idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste vara ute ibland när jag jobbar (rastvakt) det är svinkallt! burr

2008-11-19 @ 18:58:04
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Jasas

HAH, Oscar får ta aaaalla läggningar av ert / era framtida barn, det ska jag komma ihåg ;P



Facebook suuuuuger! Bilddagboken med!

2008-11-20 @ 07:12:22
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0