IIh, iih, iiiiihh!

Snart är det sista av Saved by the Bell nere. Känns lite... slut. Konstigt. Snart är säsong två färdig tittad - vad ska jag göra då liksom? Blir ju fel på nåt sätt, känns det som.
Ja, inte när jag sett klart säsong två, då har jag ju trean och fyran och en film kvar, men när det är klart också.

Ja, jag är galen i Saved by the Bell.
Och mamma förstår mig i alla fall. Berättade om det här med att Oscar bara förstör när jag har roligt, och berättade om det jag skrev om Washington resan och det där. Hon skrattade i alla fall.
Så vet jag att det inte är bara jag som är konstig.

Snart blire mat, chicken nuggets och ris. Snabbt och lätt mitt i natten.
Jippus.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Mammsisarna är bäst! :) Även om våra söta karlar är bäst dem med.. på sitt egna lilla vis (v).

2008-11-09 @ 23:00:33
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Vad är Saved by the bell för nåt? Inte den jättegamla serien va? ^^

2008-11-10 @ 13:25:59
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0