I brist på annat - igen!

Hanna: Tänkte väl att du varit ovanligt tyst, hihi. Men jag finns ju kvar!




Oj, vilken skillnad! För det första hittade jag att jag hade tankat två "skivor" med 90-tals låtar. Först den igår (som dessutom var 3 disc:are och inte bara 2) och en jag hittade nyss. Med 488 låtar!
Men det verkar inte vara lika mycket bra som igår, men så är jag ju bara på låt 16 än så länge hehe.

Men skillnaden då, orginalet på All for One. EMD gjorde ju den för ett tag sen men nu hörde jag orginalet med Bryan Adams, Rod Stewart och Sting. Lite skillnad!
Och till det bättre då. Lät mycket kraftigare och manligare.

Och i brist på annat, eftersom inte PS funkar, har jag tankat serier.
Gick igenom massa på TVtorrents och hittade What About Brian, Dark Angel, Men in Trees och Gossip Girl. Kan ju kanske bli nåt. I brist på annat då.
Snart ska vi se 2½ Men tillsammans. Har inte så många serier kvar att se tillsammans, så vi ska börja se den. Och Ghost Whisperer.

Tänkte mig ett eget inlägg, tillägnat... ja, gissa.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Åh jag ÄLSKAR what about brian :D För jag älskar 7'th heaven också :P Han är ju storebror där, haha!

2008-11-05 @ 23:12:07
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0