Hemkomna

Nu är vi dubbelt hemkomna.
Hemkomna från farsdags firandet och hemkomna från affären.

Hade mys hos pappa med smörgåstårta och fika. Satt och tjötade och bara hade det bra.
Fick med oss bordet hem och min stora tomte som ska hälsa på alla till jul. Bidde bra så bra och det var kul att träffas igen. Var ju ett tag sen, hmm. Men nu blir det ju mer med födelsedagar och jul och allt sånt.
Och så fick vi lite spark i baken att gnälla på fastighetsskötaren, och chefen om det var så. Jag kommer verkligen bli en såndär gnäll kärring, suck...

När vi plockat ner det gamla bordet och upp det nya gick vi ner och handlade middag.
Latemans middag på hög nivå. Oscar köpte fryst pizza och jag tog färdig lasange. Lätt och lat. Men så får det vara ibland, heeelt okej.
Så blir det att inviga nya bordet sen. Väldigt litet så jag vet inte hur jag ska få plats med min frukost där, men jaja det får vi väl lösa, haha!

Ne, nu tycker jag faktiskt att Saved by the Bell ska börja ta slut. Suck, avsnitt 11 av 26. Nu är det inte lika roligt som det var i början. Och så vill jag se College säsongen, för jag känner inte igen nååånting...
Annars brukar man liksom "ahaa, detta kommer jag ju ihåg!" men inte nu. Ingenting.
Mmm, maten lukta d-d-delicious. Jenni haaa nu..!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Ibland får man vara lat ja, hehe. Götte med lasagne, speciellt Karins! ;D

2008-11-14 @ 15:59:17
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0