Glömde:

Jag lämnade det andra inlägget mitt i och gjorde annat, sen när jag kom tillbaka kom jag inte ihåg vad jag tänkt skriva mer. Öppnade nu Azureus och kom på det.
Jag råkade hitta tre av fyra säsonger av Saved by the Bell!!! Och även den säsongen när dom är på college.
Jag ääääälskade den serien när jag var liten! Så jäkla skön, och så kär jag var i han som spelade Zack, haha! Hoppas det fortfarande är lika bra som jag tyckte då.
Tankar för fullt, men det börjar bli fullt på hårddisken, haha! Jag skulle hittat det innan jag började tanka massa annat.

OJ vad han (och min smak) hade förändrats!
http://a.abcnews.com/images/Entertainment/nm_gosselaar_080408_ssh.jpg


Imorgon, då minsann (om det inte skyndar på väldigt, väldigt). Fyra timmar kvar, iiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0