Förhållandelista

1. Är du i ett förhållande? - Jaao!
2. Om inte, varför inte? - Ja sa jag ju!
3. Hur långt var ditt längsta förhållande? - Än så länge 2 år, 9 månader och (cirkus) 29 dagar.
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? - Oscar, som alltid.
5. Hatar du ditt ex? - Nej.
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? - Då, ja. Nu, never!
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? - Inge mer än bleknande minnen.
8. Vad är DU mest för, förhållande eller strul? - Förhållande, absolut.
9. Är du en player? - Nono.
10. Har du blivit dumpad? - Japp.
11. Har du blivit sårad? - Det också.
12. Har du dumpat någon?- Nej, har inte tänkt göra det heller.
13. Är du en bra partner? - Så klart!
14. Värsta raggningsrepliken - Haha, jag vet verkligen inte.
15. Är du kär i någon nu? - Massa!
16. Har du någon beundrare? - Har jag säkert, höhö.
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? - Med ett ord: Oscar.
18. Har du varit kär i flera samtidigt? - Inte kääär, men sådär man var när man var liten är det klart.
19. Har du sårat någon allvarligt? - Nej det har jag inte (hoppas jag!).
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner? - Oscars.
21. När du vill ha någon, vad gör du? - Säger "baochickabaobao!" hahaha!
22. Bästa raggningsrepliken?-  Ovanstående.
23. Hur skulle den perfekta dejten se ut? - Allt vi gör tillsammans är perfekt.
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? - Alla killarna i mitt liv är viktiga.
25 Tänder du på? - Oscar.
26 Är du gift i framtien? - I sure hope so!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är ju din beundrare - fast på ett olesbiskt sett :P

2008-11-18 @ 22:03:35
Postat av: Anna

Kul lista :)

2008-11-18 @ 22:15:55
URL: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0