Fattigt

Hanna: Nej självklart inte, jag försökte ju få ledigt. Men eftersom alla egentligen var på julfest. Tre var hemma: en är långtidssjukskriven, andra är ledig varannanhelg och har inte varit med sina barn nån halloween de senaste åren och ville inte jobba, tredje tog mina tider i veckan eftersom vi skulle bort så hon kunde inte. Resten var på festen, och en jobbade jag ju med då. Så annars hade jag självklart stannat hemma, och det ska jag göra imorgon!

Erika: Hehe jaadu, det kostar ju sin lilla peng men vill nån skänka en miljon så nästa vecka :p Ne men jag hade gärna gjort det för länge sen!




Nu har jag klippit Oscars hår. Han blir alltid lika snopen när han frågar om han är snygg och jag svarar "mja..." haha! Ne, jag älskar honom precis som han är. Långhårig som korthårig men jag tycker att det är liiite för kort som det är nu, men det är det längsta man kan klippa med den.
OCH, det viktigaste, han vill ha det så själv och trivs med det. Och jag tycker ju inte han är ful, bara att han passar bättre i något längre hår.

Så nu står han i duschen och sköljer av hår, sen ska vi ta det sista och sen är maten klar! Mums, luktar smarrigt som bara den och jag börjar bli hungrig.
Har inte blivit mycket till magen idag. Frukost vid 10, macka när jag kom hem vid 17 och så middag nu. Ska bli gottare än gottast! Och så P-p-prison Breaaak!

Och så trött jag blev precis.
Försöker titta på veckans Desperate Housewives. Andra gången, haha. Bara för att jag gör annat samtidigt och lyssnar inte ordentligt så hänger jag inte med i vad som hände. Var inte så noga med Lipstick Jungle eller Grey's Anatomy kände jag men Desperate Housewives vill jag se, och komma ihåg.
Samma med One Tree Hill. Men det tar jag nog nån dag när jag är hemma själv. Längta, längta, längta!
Och woho, imorgon är det nytt Desperate Housewives!


...och rubriken, var mest att jag är fattig på idéer till rubriker. Eller mest, det var bara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0