Det ÄR kul

Hanna: Haha ja, och nu såg han ju ännu äldre och fulare ut!




Oscar pratar med sig själv:
Varför sitter jag på Facebook? Varför gör jag inget vettigare för?


Nu ska vi snart nana. Och jag har hittat ännu mer glädje i Facebook. Säg vad ni vill, men jag gillar det!
Pippi är ute och hämtar öl och tar en cigg så jag sitter här och väntar. Försöker lägga upp lite bilder där också men neee, det vill sig inte... Så klart.
Imorgon är det back to girl power, tjiho! Fick höra (eller snarare läsa) att Rebecca ska jobba på lördag också, och sen jobbar ju Pippi på söndag så det blir ju gött som attans!

Nu ska vi snart säga god natt, så snart den slutar tänka där uppe.
Kan ju faktiskt ta ut linser och sånt där under tiden. Om man vill, så underlättar det ju lite. Men bara lite.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas ni hade det trevligt igår - är lite efter här då jag inte suttit vid datorn..

2008-11-28 @ 16:24:56
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0