Då gick vi

Pytte strax att dra sig till jobbet. Jag valde den senaste möjliga tiden. Kände att det var lika bra, plus att jag fick lite extra tid med Oscar (även om han sovit den senaste halvtimmen och inte vaknar förrän jag står i dörren). Så det blir ju bara lite över tre timmars jobb, men det är ju bättre än ingenting samtidigt som det är lite när jag egentligen skulle varit ledig och sett fram emot det.

Men så går det ibland när alla är sjuka eller känner nån som är det som "ställer till". Jag hoppas bara att helgen är säkrad, verkligen. Ja alltså jag har ju inget val än att ställa upp annars, men ja. Val har man väl men alltså, ah kan inte formulera hur jag menar mig.

Har gått och stört mig hela dagen, blir så irriterad.
Framför allt för att det finns dom som öppnar käften sin utan att egentligen ha nån poäng eller mening. Förutom att vara så bäst själv.
Ja, jag talar i gåtor och tycker egentligen inte om "sånt" men vissa saker vill man inte skriva för hela världen, speciellt när det är så många som inte vill säga vilka dom är.

Men nu är klockan dags att gå, gå och inte springa. Om en stund är den dags för att springa så jag satsar på gå.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Du får med skaffa dig en hemlighets blogg så du kan spy galla över folk ibland :P

2008-11-14 @ 15:39:28
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0