Blö

Hanna: Jag förstår, och tack!

Erika: Ne, det är inge kul. Jodå, har vart en bra dag, hopps din vart det också!




Nu har jag kommit hem igen. Hoppas verkligen att jag är ledig imorgon, känner att det behövs.
Dels för att jag är så trött och slö, och dels för att jag skulle behöva städa toaletten och tvätta.
Ska väl ta och äta snart, vette katten vad jag är sugen på. Köttfärs kanske? Men inte sås och inte tacos. Inte biff/hamburgare eller köttbullar. Inte soppa. Blö, jag är inte på humör.

Får nog sätta mig och titta på One Tree Hill och Desperate Housewives och bli på bättre humör. Och ringa Pippi så småningom, om jag kommer ihåg och orkar.
Ne, jag är hungrig. Vad gör man åt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0