Bilder från Västervik

Kom på att eftersom det kom med en bild i varje inlägg från Västervik, har jag inte tänkt på dom bilderna jag har från kameran där ifrån. Fiffigt. Men nu så, tänkte jag att jag skulle ta och lägga in dom.



Först har vi svärfars vovve Kajsa. Finns en kisse mjau också, min kompis, men han är inte inne så han kom aldrig med på bild. Men desto fler åt Kajsa! Och det behövdes, hehe.



Sen har vi djuren hos svärmor. Massa kisse kattor. Först har vi fina damen, Ella. En riktig skönhet och fotomodell! Sen kommer Boris, syns inte för mycket av honom, kanske lite kameraskygg? Och sist men inte minst Loi. Han blev tappad när han var liten - tror man. Och en (till) miss.



Lite folk man kunde hitta där. Lillebror Kalle. Lillasyster Fannie. Svärfar Janne. Och... Nån tjomme.



Sist men inte minst bjuds det på lite meningslösa bilder som kom av tristess och nyfikenhet. Testa, testa, testa kameran! Och vad driver inte på tiden bättre än att fota, fota, fota!


Jäss, very intressant men så hade vi det i en vecka... eller ja fyra dagar. Spännande som bara den!
Fattades dock lite bilder, kände jag sen. Bland annat svärmor och kissen hos svärfar då. Och en lite bättre bild på svärfar kanske?
Men det kommer ju fler gånger. Förhoppningsvis i påsk eller sommar för min del.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie

Så mysigt att titta på håriga tår, hahaha!!

2008-11-03 @ 12:58:02
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas

Sicken äcklig TÅ, hahahahah! Säger som Anso (fast med tusen gånger fotfobi också)....

2008-11-03 @ 17:36:54
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Jasas

Hunden ser för övrigt ut som Daizan ju!

2008-11-03 @ 17:37:21
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0