Bailando

Paradiso med Bailando, haha så underbart!

Minns när jag och Malin satt på gungan på rasten och skrek-sjöng "Bailandoo bailando! Amigos adios, adios! Ecilexilongio (eller hur i hundan det stavas, men vi sa nog nåt sånt) Tu y yo ala fiesta. Tu y yo-o-o-o! Si señor, señor. Ecilexilongio!" och trodde att det var värsta kärlekssången (fast vi sjöng om adíos eftersom han skulle gå hem) och skrek-sjöng det till Patrik. Alla tjejer i hela klassen, nästan hela skolan, var kära i Patrik.
Haha. Vad kan vi gått i? Tvåan-trean? Borde vart tvåan. När man är åtta år då, inte gymnasiet.
Det var tider det.


Ska vi gå ut och sjunga på gungorna? Malin A. om du ser detta så har jag inget för mig imorgon.




En länk, för dom som inte förstår min textning.
http://www.youtube.com/watch?v=VAXG4hb_E44

Kommentarer
Postat av: Jasas

Hahaha, så gölligt!

2008-11-05 @ 08:41:09
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0