Att ska eller icke?

Jag funderar, bara för att, se på Filip & Fredriks valvaka i natt.
Jag är inte det minsta intresserad av valet, har noll koll (protestanter och proteiner, eller vad heter partierna?) och tycker egentligen det är tråkigt. Och vad jag förstått är det redan klart, i princip.
Men jag tycker där emot att Filip & Fredrik kan vara roliga, och att dom kan göra en rolig grej av det.
Plus att det är lite häftigt om Obama vinner.

Krigen slutar och en svart styr över USA. Det kan vara nåt att berätta för barnbarnen?
Men jag har inte bestämt mig, jag kanske sover ändå?
Nån som är intresserad och tänker följa det av andra orsaker än programledarna? Eller som kommer slita sig i håret/skutta av lycka beroende på svaret?

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag bryr mig inte ett skit. Faktiskt :)

2008-11-05 @ 23:04:48
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0